Dec 5, 2008

HANTAR KARYA

Hantar Karya ke blog Rahsia Wanita Hebat

Saya amat mengalu-alukan sebarang bentuk karya yang berkaitan tema Wanita. Anda boleh melihat kategori yang sedia ada di blog Rahsia Wanita Hebat. Sebelum anda menghantar sebarang bentuk artikel/tips/panduan, sila baca Panduan Penghantaran Karya.

Sekiranya anda mempunyai artikel/tips/panduan Wanita Hebat atau apa-apa yang berkaitan dengan tema laman Rahsia Wanita Hebat yang bersesuaian ( Saya menerima apa-apa cadangan yang dapat menambahbaikkan lagi blog Rahsia Wanita Hebat . 

Anda bolehlah menghantarkannya kepada saya di email ini:

  admin.wanitahebat@gmail.com


Segala email yang saya terima akan saya baca terlebih dahulu. Sekiranya ia bersesuaian dengan konsep/tema dan kategori yang saya inginkan, saya akan terbitkan artikel/tips/panduan Wanita Hebat yang anda tulis di blog Rahsia Wanita Hebat ini.


Sekian. Terima kasih.

admin.wanitahebat